luni, 25 august 2014

Fringe girl







Un outfit care emite un vibe pozitiv. Atat de mult mi-a placut gentuta asta cu franjuri pe care am descoperit-o in timp ce ma plimbam prin centrul vechi din Bucuresti, incat am stiut din prima ca trebuie sa fie a mea. Bag crush, I guess :) Despre jeansi, trebuie sa va marturisesc ca au devenit preferatii mei, chiar daca la inceput au fost out of my confort zone... uneori e bine sa avem o doza buna de curaj in noi. Eu cred ca astfel nu avem decat de castigat! Imi place la nebunie si dantela de pe tricou. Imi aminteste de mileurile pe care le croseta bunica mea. Nu vi se pare o nebunie cum unele lucruri din trecut devin adevarate senzatii ale momentului? 



Outfit details: lace T-shirt-Pimkie / bustiera inflorata-Bershka / jeansi-Zara Online / geanta-H&M / sunnies-New Yorker / platforme-New Look (colectie veche)

Photo credit: Larisa Lup



Kisses and hugs,
Catalina 

2 comentarii: