luni, 11 august 2014

Banchet




Daca tot am ajuns la capitolul "memories" m-am gandit sa va arat cateva imagini de la mult asteptatul banchet. Vreau sa va spun ca m-am indragostit de rochita asta instant. Mergem catre casa impreuna cu dragile mele prietene si dintr-o data ne-am oprit in fata unui magazin... toate am stat pret de cateva minute in fata vitrinei admirand-o, pana cand am spart eu gheata spunand vreau s-o prbez!!!
Chair daca am mai probat si alte rochite, toate drumurile au dus intr-un final la aceasta. Rochia e de la Mexton, iar sandalele sunt de la un magazinut italian.



Voua vi s-a mai intamplat sa va indragostiti instant de un articol vestimentar?
Daca da, care este povestea voastra?
Photos made by AC Studio

Kisses,
Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu