luni, 11 august 2014

Mini summer haul part II


Salutaaare, tuturor!
Am deosebita placere de a va prezenta si partea a doua a mini summer haul-ului! Mi-au placut atat de mult produsele comandate de pe makeup-shop.ro, incat mi-am propus sa incerc mai multe din cele care mi-au facut cu ochiul inca de la inceput. Asa ca, sa incepem! :)



Fiind vara, de multe ori dupa aplicarea fondului de ten, tenul ramane usor lucios. Mie imi place ca makeup-ul sa aiba un finnish mat. Tocmai de aceea m-am orientat catre o pudra de fata. Cea pe care am ales-o este de la Sleek, o pudra pulbere super fina si incolora. Se potriveste oricarui tip de ten. Acesta ramane natural si radios datorita minunatelor particule de sidef pe care aceasta le contine. Am remarcat, de asemenea, si o usoara senzatie de racorire in momentul aplicarii. E perfecta pantru vara!


Doua luciuri de buze super yummy care sunt tot de la Sleek. Cu greu m-am hotarat asupra culorilor, dar pana la urma am optat pentru PETAL 435 (sus) si BRINK PINK 432 (jos). Imi place mult textura lor si faptul ca dupa ce le aplici pe buze acestea devin mate. Sunt, de asemenea si super reziztente!


Corector de la NYX menit sa ascunda imperfectiunile tenului. E foarte bun si arata super bine si in poze. Un singur aspect nu imi place la el, si anume, mirosul. Eu am ales nuanta Beige care este o nuanta universala.

Un spray care confera pielii un aspect mat si care mentine machiajul intact pe tot parcursul zilei. Se aplica la finalul machiajului de la o distanta de 25 cm pe intreaga fata. Din nou va spun ca este super potrivit in mod special pe parcursul verii!

Ultimul, dar nu cel din urma produs, este acest rimel dragut pe care nu l-am comandat de pe site-ul despre care v-am vorbit mai sus, ci pe care l-am comandat de la Oriflame. Face parte din gama de produse The One si e nemaipomenit! Imi place super mult datorita preciziei pe care o ofera la fiecare folosire, dar si datoita volumului pe care il confera genelor.



Acestea sunt produsele care mi-au placut mie foarte mult si pe care mi-am spus ca merita sa vi le recomand.
Acum e randul vostru... aveti site-uri de incredere de pe care va comandati diferite produse de beauty? 
Daca da, mi-ar placea super mult sa le impartasiti! Ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comment in sectiunea de commenturi de mai jos :)

Va pup!
Pe data viitoare!

 Catalina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu