vineri, 5 septembrie 2014

It's face time!


Ingrijirea tenului este un adevarat ritual pe care fiecare dintre noi l-am personalizat alegand produse cosmetice care ni se potrivesc. Ceea ce va pot spune este, ca dupa multe incercari si teste pot, in sfarsit, sa va povestesc despre ritualul meu de ingrijire zilnica. Pur si simplu m-am indragostit de aceste produse pe care vi le recomand cu drag.


Incep cu apa micelara de la L'OREAL care face curatarea tenului extrem de placuta si usuara. Nu are parfum, curata bine tenul de impuritati si de urme de machiaj. Este potrivita pentru tenul uscat sau sensibil. In ciuda faptului ca dupa curatarea tenului nu este nevoie de clatire, eu totusi prefer sa imi curat in profunzime tenul si trec la pasul urmator:


Iubesc intreaga gama de produse OPTIMALS de la Oriflame. Imediat dupa demachiere, imi curat tenul cu acest gel-spuma care imi pregateste, de asemenea, tenul pentru aplicarea lotiunii tonice.


Lotiunea tonica are un miros subtil, foarte placut, care te invioreaza instant. 


Ultimul pas este, desigur, hidratarea tenului. Iubesc sa imi aplic aceasta crema de zi care, bineinteles face parte tot din  aceeasi gama de produse Oriflame. Hidrateaza bine tenul si nu il ingrasa. Are si ea un parfum placut si lasa tenul super fin!


Acestea sunt produsele mele preferate pentru ritualul de ingrijire zilnica a tenului.
Care sunt produsele voastre preferate pentru ten?
Astept recomandarile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos!

Pana data viitoare, 
kisses!

Catalina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu