duminică, 1 noiembrie 2015

How to get a nice job

Hello, dragelor!
#closeupandpersonal

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre cum am obtinut un job dragut in primul an de facultate, o oportunitate frumoasa de care ma bucur nespus de mult si acum. Fiind pasionata de vitrine, in zona in care locuiesc eu, dadeam mereu in drumul spre casa de un boutique cochet cu o vitrina colorata si super frumos aranjata.

Imi doream un job care sa imi permita sa nu lipsesc prea mult de la facultate si chiar atunci am primit un sfat care m-a ajutat foarte mult. Mi s-a spus sa ma gandesc la ceva simplu, care sa aiba legatura cu social media, cu crearea de content pentru o pagina de facebook sau, de ce nu pentru un blog. Sunt multe magazine/ cafenele/ restaurante, care ar putea castiga mult mai multa vzibilitate prin intermediul social media, "arma" care nu este folosita prea des, din pacate. 

Gandindu-ma mult la acest sfat binevenit, intr-o zi mi-am facut curaj sa intru in boutique-ul care imi placea atat de mult pentru a-i intreba pe cei de acolo daca au pagina de facebook si daca este admistrata de cineva. Cand am intrat in magazin am dat de persoane extrem de calde si gata sa imi ofere ajutor. Mi-a plcut mult atmosfera de acolo. La intebarea "cum va gasesc pe facebook? :)" mi s-a raspuns rapid si trebuie sa recunosc, am ramas dezamagita de faptul ca exista cineva care se ocupa de aceasta pagina. Chiar cand ma pregateam sa plec, aud pe cineva care imi spune: "avem, insa, un blog pe care, din pacate, nu mai posteaza nimeni de ceva timp..."

In momentul acela mi-a aparut un zambet imens pe fata si imi spuneam in gand "asta e sansa mea". Trebuie sa recunosc faptul ca am avut mare noroc! Datorita faptului ca mi-am facut curaj sa intreb sau, altfel spus, sa caut eu o oportunitate, am primit exact ce imi doream. Ceea ce vreau sa va transmit voua din toata experienta mea, este faptul ca nu trebuie sa astepti sa primesti o oportunitate, ci tu trebuie sa fii cel/cea care o creeaza! Un "element" esential pentru reusita este curajul, care nu trebuie sa iti lipseasca. Vei primi multe satisfactii daca ai incredere in ceea ce esti capabil sa faci!


Hai sa va arat exact despre ce este vorba si in ce consta mai exact jobul meu. Magazinul Juliana este specializat in cadouri pentru diferite ocazii: nunta, botez, zile de nastere. Nu lipsesc, insa nici produsele cosmetice de foarte buna calitate, produsele de aromaterapie, accesoriile si, bineinteles parfumurile. Datoria mea este sa creez povestioare sub forma de articole despre produsele din magazin. Acest lucru implica, de asemena si fotografierea produselor respective si multa creativitate. Just perfect! :)



" Cadourile sunt nelipsite din viata noastra, fie ca le primim, fie ca le oferim. Un cadou trebuie oferit din toata inima, pentru a transmite odata cu el toata energia pozitiva pe care o detinem, persoanei dragi careia dorim sa ii aducem zambetul pe buze. Ocaziile in care trebuie sa daruim atentii sunt foarte variate si nu putine sunt momentele in care nu avem inspiratie pentru a alege cadoul potrivit. Magazinul Juliana va pune la dispozitie o multime de idei de cadouri cu gust, rafinate si potrivite pentru absolut orice ocazie."

Articolele mele preferate
*click pe titlu pentru a citi articolul in intregime*










Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc echipei Juliana pentru toata increderea acordata!

Si mai multe aricole frumoase gasiti AICI :)

Sper din tot sufletul ca v-a placut acest articol si ca va este de folos!

Cu mult drag,
Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu