sâmbătă, 17 octombrie 2015

Flared Jeans and my favourite Hat

Hello, Fashionistas!


Ce mai faceti? Astazi m-am gandit sa va arat cum imi place sa port jeansii evazati despre care v-am povestit AICI  si care sunt mega IN in aceasta toamna. Desi, din pacate, vremea de afara nu imi mai permite sa ii port in exact acelasi fel, pot spune ca, uitandu-ma la fotografii, imi revine o amintire frumoasa surprinsa la inceput de toamna. Jeansii acestia au, pentru mine, o incarcatura sentimentala deosebita, intrucat au apartinut mamei mele, care e super fericita acum, vazandu-ma ca ii port cu atat de mult drag. Palaria, un accesoriu de care ma temeam cu ceva timp in urma, a devenit preferata mea! Plicul cu margele este by far unul dintre accesoriile mele preferate din colectie. I just love it!






Sper ca v-a placut tinuta mea!

Pupici,
Catalina


2 comentarii: