duminică, 4 octombrie 2015

Fall in animal print



Hello, fashionistas!

Ce mai faceti? :) Eu va scriu de la Bucuresti acum si sunt tare fericita de un nou inceput. Am vrut neaparat sa va arat tinuta aceasta cu camasa mea in animal print. Imi place printul asta la nebunie si detin o multime de articole vestimentare cu acest imprimeu, dar camasa este preferata mea. Am purtat-o in multe combinatii - pe plaja, peste costumul de baie, cu boyfriend jeans, prinsa in talie cu rochite stramte pe corp - si cea care ma incanta cel mai tare este cea pe care v-o atat acum. Am ales aceasta salopeta simpla neagra cu camasa prinsa in talie. Simple as that! Port in picioare o pereche de platforme pentru ca astfel se creeaza o iluzie optica: datorita pantalonilor largi, par a fi mult mai inalta. Stiati si voi trick-ul acesta?







Detaliile tinutei: salopeta - Pull and Bear, camasa - animal print Pimkie, inel, cercei si platforme - H&M .


Va pup, pe data viitoare!
Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu